Ensimmäinen kesäloman päivä ja arvatkaas mitä SontZa puuhaa? No sairastaa TOTTAKAI. Pahalla tuulella olen koska mut tunnetaan siitä että vettä menee monta litraa päivässä ja nyt mä en pysty juomaan kun tekee kipiää kurkussa -.-
Siksi mä tulin kirjottelemaan tänne. On ihan tavattoman tylsää. Ja mä lihon. Kesälomaa on odotettu ja siihen on laskettu päiviä ja kaikee mut nyt on vaan kertakaikkiaan tylsää. SIIS HALOO, KUKA SAIRASTAA KESÄLOMALLA???!!!! Minä. Mahtavaa. (*katkeraa mutinaa*) Harmittaa myös tämä kun ei nää enää kamuja... Kaikki mun luokkalaisetki jotka asuu ties missä kuusessa (anteeks) niin ihanku mä niitä nyt näkisin... Kymmenen viikkoo viälä xD Onneks mul ei oo ku seittämän kilsan pyöräilylenkki lähimpien bestojeni luo ;)))
Se siitä, kirjottelen tänne ny parin tunnin välein ku parempaakaa tekemistä ei ole
xdxd
Sontz ♥
Kommentit